Pristatymas 1-3 d.d.
Konsultuojame: 10-20 val. d.d.
Visi Telemarket.lt parduodami telefonai yra skirti Europos regionui, todėl visiems telefonams taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Visiems telefonams yra taikomas 24 mėn. garantinis laikotarpis, jeigu pats gamintojas nenumato kitaip. Kartu su mobiliaisiais telefonais komplektuojamiems priedams (ausinėms, baterijoms, įkrovikliams ir kt.), kiekvienas gamintojas gamintojas nustato skirtingą garantinį laikotarpį:
Nokia priedams taikoma 6 mėnesių garantija (Integruotoms baterijoms suteikiama 12 mėn. garantija) Nokia atminties kortelėms – 3 mėnesių garantija. Nokia bevielei laisvų rankų ir automobilinei įrangai taikomas 12 mėnesių garantinis aptarnavimas.
Sony priedams taikoma 12 mėnesių garantija.
Motorola priedams taikoma 12 mėnesių garantija.
Samsung priedams taikomas 12 mėnesių garantija.
LG priedams, kurie yra komplektuojami kartu su telefonu, garantinis aptarnavimas yra taikomas 6 mėnesius. Atskirai įsigytiems šio gamintojo telefono priedams ir aksesuarams garantinis aptarnavimas netaikomas.
HTC priedams taikma 12 mėn. garantija. Jei baterija yra integruota į telefoną - taikomas 24 mėn. garantinis aptarnavimas.
Getnord priedams taikoma 6 mėnesių garantija.
Alcatel priedams taikoma 6 mėnesių garantija.
Nokia, Sony, Samsung, LG, HTC, Huawei, Coolpad, Just5, CAT, Microsoft, Alcatel, NOUS ir Apple mobiliųjų telefonų garantinį remontą atlieką MTTC (UAB „Mobiliųjų Telefonų Techninis Centras") remonto centrai. Garantiniu laikotarpiu, pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį) ir garantinę pažymą, remontas atliekamas nemokamai. Garantinio remonto centrus galite rasti šiais adresais:
Miestas | Adresas | Darbo laikas |
Vilnius | Algirdo g. 25 | I-V: 8.00 - 18.00 val. |
Vilnius | Ozo g. 25 (PLC Akropolis, prieš "Maxima" kasas) | I-VII 10:00 - 22:00 val. |
Vilnius | Ozo g. 18 (p.c. OZAS, 2a.) | I-VII 10:00 - 22:00 val. |
Kaunas | K. Mindaugo pr. 49 (PLC Akropolis, prieš "Maxima" kasas) | I-VII 09:00 - 21:00 val. |
Kaunas | Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose) | I-V 10:00 - 19:00 val., p. p. 14:00 - 15:00 val. |
Klaipėda | Taikos pr. 61 (PPC Akropolis, prie "Technorama" parduotuvės) | I-V 10:00 - 19:00 val., p. p. 13:00 - 14:00 val. |
Klaipėda | Taikos pr. 35 / Paryžiaus komunos g. 1 | I-V 09:00 - 18:00 val., p. p. 13:00 - 14:00 val. |
Šiauliai | Aido g. 8 (PLC Akropolis, "Topo centras" patalpose) | I-V 10:00 - 19:00 val., p. p. 14:00 - 15:00 val. |
Panevėžys | Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas) | I-V 09:30 - 19:00 val., VI 10:00 - 16:00 val. |
Alytus | Naujoji g. 50 (Varlė.lt salonas) | I-V 09:00 - 18:00 val., VI 09:00 - 1ė:00 val. |
Marijampolė | Kauno g. 31 (Varlė.lt salona) | I-V 09:00 - 17:00 val. |
ASUS mobiliųjų telefonų garantinį remontą atlieką Telekomunikacijų serviso centras - TSC (LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialas) remonto centras. Garantiniu laikotarpiu, pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį) ir garantinę pažymą, remontas atliekamas nemokamai. Sugedus ASUS mobiliajam telefonui galite kreiptis į Telemarket administraciją (tel.: +370 680 99555, el. paštas: info@telemarket.lt) arba pristatyti nurodytu adresu:
Miestas | Adresas | Darbo laikas |
Vilnius | Šeimyniškių g. 5A | I - V 8.30 - 17.00 val., VI - VII nedirba. |
Getnord mobilieji telefonai, garantiniam centrui nustačius gedimą, yra tvarkomi. Klientas kreipdamasis, dėl garantinio remonto, privalo pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį) ir garantinę pažymą. Sugedus Getnord mobiliajam telefonui galite kreiptis į Telemarket administraciją (tel.: +370 680 99555, el. paštas: info@telemarket.lt) arba pristatyti nurodytu adresu:
Miestas | Adresas | Darbo laikas |
Vilnius | Vilkpėdės g. 22 (Advansis) | I - IV 9.00 - 18.00 val., V 9.00 - 16.00 val. |
myPhone mobiliųjų telefonų garantinį remontą atlieką Mobili taisykla (UAB „Mobili garantija") remonto centrai. Garantiniu laikotarpiu, pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį) ir garantinę pažymą, remontas atliekamas nemokamai. Garantinio remonto centrus galite rasti šiais adresais:
Miestas | Adresas | Darbo laikas |
Vilnius | Ozo g. 25 (PPC Akropolis, Briuselio alėja 141) | I-VII: 10.00 - 22.00 val. |
Vilnius | Konstitucijos pr. 7A (p.c. Europa) | I-VII: 10.00 - 22.00 val. |
Kaunas | Karaliaus Mindaugo pr. 49 (PPC Akropolis) | I-VII 10:00 - 22:00 val. |
Kaunas | Savanorių pr.346 (PC Savas) | I-VII 10:00 - 21:00 val. |
Klaipėda | Taikos pr. 61 (PPC Akropolis) | I-VII 10:00 - 22:00 val. |
Klaipėda | Taikos pr. 139 (PC Big) | I-VI 10:00 - 20:00 val., VII 10:00 - 19:00 val. |
Šiauliai | Aido g. 8 (PPC Akropolis) | I-VII 10:00 - 22:00 val. |
Panevėžys | Savitiškio g. 61 (PPC Babilonas) | I-VII 10:00 - 21:00 val. |
Utena | J. Basanavičiaus g. 52 | I-V 10:00 - 19:00 val., VI 10:00 - 16:00 val. |
Telšiai | Plungės g. 4 | I-V 09:00 - 19:00 val., VI 09:00 - 18:00 val. |
Visaginas | Veteranų g. 2 | I-VI 10:00 - 20:00 val., VII 10:00 - 18:00 val. |
Radviliškis | Gedimino g. 31A (PC Iki) | I-VI 10:00 - 20:00 val., VII 10:00 - 19:00 val. |
Kėdainiai | Basanavičiaus g. 93 (PC Maxima) | I-V 10:00 - 20:00 val., VI-VII 10:00 - 18:00 val. |
Xiaomi, Google ir Motorola mobiliųjų telefonų garantiniu remontu rūpnasi Telemarket, tad garantiniu laikotarpiu iškilus problemų prašome kreiptis į Telemarket administraciją telefonu: +370 680 99555 arba el. paštu: info@telemarket.lt.
Gamintojo suteikiama garantija netaikoma:
- Korpuso dalims, nebent pripažįstamas gamybos brokas;
- Telefonui ar jo priedams, jeigu prietaiso savininkas nesilaikė vartotojo instrukcijose numatytų sąlygų.
- Mobiliajam telefonui ar jo priedams, jei jie buvo naudojami ne pagal paskirtį.
- Telefono aparatui, kuris buvo naudojamas ne su gamintojo atestuotais priedais (tinklo krovikliais, baterijomis, autoįrangomis, kt.).
- Telefonui ar jo priedams, jei aptikta mechaninių ar cheminių pažeidimų, korozijos, oksidacijos.
- Telefonų aparatams ar jų priedams, kai gedimas atsiranda dėl gamtos ar kitų veiksnių, nepriklausančių nuo gamintojų (žaibas, trumpas jungimas, kt.).
- Mobiliajam telefonui, jeigu buvo netinkamai naudojami baterijos ar įkrovimo įrenginiai.
- Telefonui ar jo priedams, remontuotiems reikiamų gamintojų įgaliojimų neturinčiuose techniniuose priežiūros salonuose.
- Telefonui ar jo priedams, kai buvo sugadintas, pakeistas, nutrintas telefono aparato IMEI numeris, priedų serijos numeris.
- Telefonui, jei po kurio laiko sumažėjo jo baterijos talpa ar įkrautos baterijos laikas.
- Mobiliajam telefonui ar jo priedams dėl savaiminio elementų susidėvėjimo.
- Programiniams produktams ir informacijai, kurie neteikiami kartu su gaminiu, o savarankiškai nustatomi, saugomi ar kuriami paties vartotojo.
- Telefonui ar jo priedams jeigu defektą sukėlė konstrukcijos, telefono schemų ar bazinio programinio aprūpinimo pasikeitimas.
- Mobiliajam telefonui, jei buvo aptikta virusinių programų.
- Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų.
Prieš gabenant mobilųjį į garantinį centrą, būtina išsisaugoti visą jame esančią informaciją, kadangi ji gali būti prarasta. Informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.