Pristatymas 1-3 d.d.
Konsultuojame: 10-20 val. d.d.
Jei nutiko taip, kad iš mūsų gavote netinkamos kokybės prekę, mes jums ją pakeisime kita preke arba grąžinsime pinigus. Visos netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentus. Pirkėjas turi teisę nekokybišką prekę grąžinti per keturiolika dienų.
Įsigijus tinkamos kokybės prekę jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, užpildydami prekių grąžinimo anketą, per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka. Kartu su grąžinama preke, reikia pateikti prašymą, kurio formą jums atsiuntė atsakingas TeleMarket darbuotojas el. paštu, kurioje yra nurodyta detali užsakymo informacija: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 darbo dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
- Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
- Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti el. laiške nurodytu adresu.
- Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą.
Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.